Diversificare portofoliu vin
Ce optiuni au cramele pentru a-si diversifica portofoliul?
Vermut, cocktail-uri si brandy cu distilat din vin
Productia de vin din Romania a atins anul trecut o valoare de 4451.1 mii de hl, cu diferite oscilatii in anii anteriori.
In ultimii ani, producatorii de vin se confrunta cu probleme diverse - incalzirea globala, seceta, pandemia – ceea ce necesita implementarea unor noi strategii de branding, poziționare, distribuție și vânzări.
Producatorii din regiuni viticole traditionale trebuie sa gaseasca metode de a proteja strugurii, in vederea obtinerii unei calitati constante cu care si-au obisnuit consumatorii.
Pandemia a avut si ea un impact serios asupra vanzarilor, prin inchiderea restaurantelor si a barurilor, si prin restrictiile de circulatie, care au limitat socializarea “la un pahar de vin”.
Nu in ultimul rand, asa numitul vin “de casa” sau “pentru autoconsum” este o concurenta importanta pentru vinul “industrial”, avand in primul rand avantajul economic si beneficiul ca este un produs artizanal, “home made”.
In acest context, diversificarea portofoliului constituie o provocare dar si o oportunitate prin atragerea de noi segmente de piata si cresterea cifrei de afaceri.
The right ingredients for success!